dinsdag 29 oktober 2013

#storm


Zelf was ik vorige week al van mijn fiets gewaaid dus ik bleef voorzichtig uit de wind, gisteren.
Daartoe was ik verder ook anderszins gemotiveerd vanwege een contractuele verbintenis met De Baas.
De Baas was dan ook degene die ervoor zorgde dat ik gedurende de hele storm veilig binnen zat.
Attent, toch?

Op het werk waaiden de bladeren langs het raam en kwamen de verhalen langzaam via de media naar binnen. Ook collega's brachten hun eigen stormleed mee de werkvloer op.

Op twitter, en als headline bij de Volkskrant, stond vrijwel de hele dag:

"Yes, me school half ingestord" - citaat van een vet blije scholier, aan het chillen met zijn matties - bij windkracht tien.

Eeuwig zonde denk ik dan: juist jij hebt je onderwijs hard nodig, gast.

Amsterdam centrum, gisteren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf hier iets, als je daar zin in hebt!