maandag 2 september 2013

Van de sokken en de sloot


Sierlijke schoenen met hakken. Leuk.

Maar onwerkbaar. Letterlijk.

Staat goed.
Zit prima, eveneens letterlijk: het gaat namelijk goed zolang je er niet op loopt.

Hakken dragen is voor mij redelijk onverstandig, want op mijn werk loop ik regelmatig.

Rondjes.

Ook loop ik heen en terug.

En op en neer.

En van hier naar daar.

En overnieuw.

Wandel even naar de overkant.

Koffie halen bij de automaat.

Iemand wegbrengen, ophalen, even iets posten.

Het eerste loopje gaat nog wel, maar daarna wordt het vrij snel nogal pijnlijk, met die hakken.

Ik ben een zeurkous, ik weet het.
"Wie mooi wil zijn..." en nog meer fraais over vrouwen en schoonheid.

Daarom draag ik nu bergschoenen.

Nu even met de hakken over sloot aan het werk: op sokken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf hier iets, als je daar zin in hebt!