maandag 13 augustus 2012

Te veel slaap of te weinig tijd

Mijn lichaam is duidelijk geen ochtendmens.

Ik kan maar met moeite uit bed komen en als ik niet uit kijk geef ik een mep op de wekker (meestal mijn telefoon dus de mep is nogal tricky) en slaap ik twee uur door, vervolgens wakker wordend in paniek over dat shit de dag al weer een eind op gang is.

Een oplossing is de wekker (één of meerdere modellen tegelijkertijd) ver van mijn bed op te stellen, waardoor uit bed komen bepaald een ver van mijn bed show wordt.

Gevaar is dat ik alle opgestelde wekkers een ferme mep verkoop, om weer terug in bed te kruipen met de gedachte "nog vijf minuutjes".

Ander scenario is alle wekkers op verschillende momenten te laten snoozen. Maar mijn ochtendmens is bitter serieus kundig in uitmeppen-en-"nog-even-vijf-minuutjes".

Ik wacht nog op de uitvinding van de koudwaterwekker. De persoonlijke elk-ochtend-een-andere-peptalk-voor-het-aangaan-van-de-dag-wekker. Of misschien zou ik baat hebben bij een weglopende wekker, die tot in de badkamer wegsnelt en alvast de douche aanzet.

Ik zou natuurlijk vroeger naar bed kunnen gaan.

Neeeh.

Been there, never works.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf hier iets, als je daar zin in hebt!